Seidor
Fantasmas en el bosque

16 de març de 2023

Som partners de Sónar+D

Formem part del Sónar 2023, un esdeveniment cultural pioner i referent internacional en creativitat, ciència, tecnologia i nous corrents musicals de l'electrònica de ball, que, durant els dies 15, 16 i 17 de juny d'aquest any, celebrarà el seu 30è aniversari a Barcelona.

Com a nou partner del festival, SEIDOR tindrà presència en el congrés internacional Sónar+D 2023, una trobada internacional que, des del 2013, reuneix a Barcelona artistes, tecnòlegs creatius, músics, cineastes, dissenyadors, pensadors, científics, emprenedors i makers, i que aborda anualment l'impacte de la creativitat en el nostre present i en la construcció de nous futurs.

En aquest sentit, Iván González, director corporatiu de màrqueting, comunicació i sostenibilitat de SEIDOR, considera que “la nostra col·laboració amb Sónar és tota una declaració d'intencions sobre qui som i què volem ser com a companyia, ja que la participació en aquest esdeveniment ‘antidisciplinari’ vol estimular el pensament i les idees per contribuir a amplificar les veus que lideraran el debat mundial sobre la relació entre tecnologia i persones”.

Per la seva banda, Ventura Barba, director executiu d'Advanced Music, companyia promotora de Sónar, ha manifestat que “Sónar i SEIDOR comparteixen molts conceptes dels seus respectius ADN i parteixen del mateix optimisme digital, segons el qual la tecnologia és una eina capaç de fer millors les persones”. Segons Barba, com en el cas de SEIDOR, “per a Sónar, la tecnologia és una eina al servei de les persones i del món en què vivim”. A més, “malgrat que aparentment el món dels enginyers i el dels creadors estan molt separats, ambdós comparteixen una mateixa capacitat per construir, pensar i imaginar el futur”, ha afegit.

Lideratge tecnològic humanista

SEIDOR ha posat en marxa la nova estratègia corporativa, coincidint amb el seu 40è aniversari, punt d'inflexió en la trajectòria de la companyia, en el qual ha impulsat la transformació de l'ecosistema intern de símbols, creences, valors, costums i pràctiques internes, amb impacte en les 8.000 persones que integren la companyia.

El patrocini del Sónar s'emmarca en el conjunt d'accions de SEIDOR per reforçar la seva aposta per l'humanisme tecnològic, com a peça clau de la seva estratègia de creixement.

Aquest valor és especialment rellevant en el context actual, caracteritzat per un entorn econòmic hostil, a causa de la guerra d'Ucraïna, la inflació i els efectes postpandèmia. En un marc complex i incert com l'actual, SEIDOR considera que recuperar el respecte per la condició humana és més necessari que mai. Així, la tecnologia ha d'apostar pels valors que ens fa humans i contribuir a un món més divers, inclusiu i respectuós amb el medi ambient.

Així, per a Iván González “les solucions tecnològiques han d'incorporar una mirada ètica i el talent ha de trobar espais de desenvolupament personal i professional de qualitat, on la tecnologia ofereixi una oportunitat extraordinària per aconseguir un món millor”.